Olen etsinyt vuokra-asuntoa jo helmikuusta saakka. En ajatellut, että sopivan löytäminen voi tosiaan olla näin hankalaa. Nyt kuitenkin ollaan jo aika lähellä, että minulla on oma pieni vuokra-asunto. Monen monta yhteydenottoa, sähköpostitse tai viestillä tai soittamalla tähänkin vaadittiin. 

2016-05-15_11.30.34_1%5B1%5D.jpg

Mitä olen nyt kevään aikana touhunnut? Olen ollut viimeisessä työssäoppimisessa. Vain kolme työvuoroa enää jäljellä ja sinne on kulunut jo seitsemän viikkoa. Olen käynyt Jyväskylässä poikaystävän luona sekä katsomassa asuntoja. Olen kirjoittanut valmistuvan opiskelijan puheen. Hoitanut viimeisiä kouluasioita, sekä stressaantunut suuresti. Miettinyt valmistujaisia ja pukeutumista sinne. Lähetellyt kutsukortteja. Miettinyt sisustusjuttuja. 

2016-05-14_01.54.45_1%5B1%5D.jpg

Taas yksi käännetty sivu tässä pienessä elämässä. Taitetaan se pölyyntymään, ihan vain hetkeksi, kunnes palataan lukemaan sivuja taaksepäin.

2016-05-07_10.02.15_1%5B1%5D.jpg